Domácí úkoly pro 4.C

Samostudium 15.6. -19.6. 2020

ČESKÝ JAZYK

 

MATEMATIKA

 

VLASTIVĚDA

 

PŘÍRODOVĚDA

  • Paní učitelka Synková
  • Téma: Ochrana člověka za mimořádných situací
  • Učebnice str. 71-73
  • Zápis posílám v příloze
  • Pracovní sešit str. 35 (klasifikovaný úkol)
  • Pracovní sešit str. 37-39 (závěrečné opakování)
  • Informace od paní učitelky:
    • Milí žáci, tento týden nás čeká poslední látka přírodovědného učiva – Mimořádné události v přírodě. Velice aktuální a zajímavé téma. Seznámíte se s mimořádnými událostmi, kdy dochází k ohrožení života a zdraví. Dozvíte se, proč je dobré vědět, jak se při nich chovat, na koho se v případě pomoci obrátit. Pozorně si přečtěte text v učebnici a prohlédněte obrázky. Zápis (uložen v aplikaci MS Teams – soubory) si nalepte/napište (dle možností) do ŠS, můžete obohatit obrázkem fotografií, výstřižkem z časopisu apod.  Nezapomeňte napsat datum. Teprve poté vypracujte úkoly v PS. Při jeho řešení (dle možností) použij PC, encyklopedii apod. Věřím tomu, že jeho vypracování vám nebude dělat problémy a budete se podle něho řídit i v budoucnu.Pro milovníky přírodovědy mám jeden dobrovolný úkol. Brzy začnou prázdniny a vy budete více času trávit v přírodě. Udělejte si malou vycházku a pozorujte, co všechno se v přírodě děje. Všechny zajímavosti, které cestou uvidíte (rostliny, živočichy) vyfotografujte a zapište do zápisníku. Pokud se setkáte s nežádoucí jevy – např. odhozené odpadky, zničenou vodu apod., zapište si je. V případě potřeby se na mne neváhejte obrátit – volejte, pište. Ráda vám poradím, individuálně vysvětlím, ujistím, že vše děláte správně. Všem žákům, kteří pravidelně zasílají vypracované PL nebo jiný výukový materiál moc děkuji za snahu a píli.
  • Procvičování učiva, ověřování znalostí:

 

ANGLICKÝ JAZYK

  • Procvičuj slovní zásobu
  • Dodělej, co jsi nestihl (cvičení z PS si můžeš zkontrolovat v Teamsech – soubory – PS Click2)
  • Komunikuj. Otázky X Opovědi.
    • What is your name? How are you today? Where are you from? How old are you? Where do you live? Do you like…..? What’s your favourite ….? What’s your mother’s name? What’s your hobby? How do you spell your name? Do you have an animal? What are you wearing today?......
  • Zazpívej a zatanči si: https://www.youtube.com/watch?v=dUXk8Nc5qQ8

 

Samostudium  8.6. – 12.6. 2020

ČESKÝ JAZYK

 

MATEMATIKA

 

VLASTIVĚDA

 

PŘÍRODOVĚDA

  • Paní učitelka Synková
  • Téma: Ochrana přírody
  • Učebnice str. 70
  • Zápis posílám v příloze
  • Pracovní sešit str. 34 (klasifikovaný úkol)
  • Pracovní list – Člověk a příroda (klasifikovaný úkol)
  • Pracovní list - Den země – dobrovolný úkol pro milovníky Přírodovědy
  • Informace od paní učitelky:
    • Milí žáci, tento týden nás se zaměříme na ochranu přírody. Velice aktuální a zajímavé téma. Dozvíte se, že příroda je dar, kterého si musíme vážit a chovat se k ní s úctou. Dostanete návod, jak sami můžete přispět k její ochraně. Pozorně si přečtěte text v učebnici a prohlédněte obrázky. Pro doplnění a rozšíření znalostí doporučuji pustit si výuková videa (viz přehled výuk. videa). Zápis (uložen v aplikaci MS Teams – soubory) si nalepte/napište (dle možností) do ŠS, můžete obohatit obrázkem fotografií, výstřižkem z časopisu apod.  Nezapomeňte napsat datum. Teprve poté vypracujte úkoly v PS a PL. Při jeho řešení (dle možností) použij PC, encyklopedii apod. Věřím tomu, že jeho vypracování vám nebude dělat problémy a budete se podle něho řídit i v budoucnu. Pracovní list je uložen v aplikaci MS Teams – zadání. Pokud si nebudete vědět rady, doporučuji https://ucebnice.online/, kromě pomoci zde naleznete i mnoho zajímavostí. Pro milovníky přírodovědy mám jeden dobrovolný úkol. Pokud se chceš dozvědět, jak se nazývá věda, která se zabývá ochranou přírody a životního prostředí vyplň si PL Den Země a zazpívej si písničku třídíme odpad, která je jeho součástí. V případě potřeby se na mne neváhejte obrátit – volejte, pište. Ráda vám poradím, individuálně vysvětlím, ujistím, že vše děláte správně. Všem žákům, kteří pravidelně zasílají vypracované PL nebo jiný výukový materiál moc děkuji za snahu a píli.
  • ONLINEprocvičování učiva:

 

ANGLICKÝ JAZYK

  • Téma: He wears a white coat
  • Učebnice str. 73/5 – opiš si do slovníčku slovíčka
  • Učebnice str. 72/1 – popiš, co nosí osoby, které vidíš na obrázku
  • Učebnice str. 72/2 – vyprávěj o své mamince/tatínkovi
  • Učebnice str. 73/4 – popiš jednotlivé profese (kdy pracují, kde pracují, …)
  • Pracovní sešit str. 72 – 73
    • Cvičení 5 je dobrovolné
  • V příloze posílám slovíčka na téma oblečení (můžeš si je vytisknout a nalepit do slovníčku)
  • ONLINEprocvičování učiva:

 

Samostudium 1.6. – 5.6. 2020

ČESKÝ JAZYK

 

MATEMATIKA

 

VLASTIVĚDA

 

PŘÍRODOVĚDA

  • Paní učitelka Synková
  • Téma: Ekosystém potok a řeka
  • Učebnice str 67 – 69
  • Zápis
  • Pracovní sešit str. 32 – 33 (klasifikovaný úkol)
  • Pracovní list – Ekosystém rybník potok, řeka
  • INFORMACE od paní učitelky
    • Milí žáci, tento týden nás čeká poslední ekosystém, o kterém se budete ve čtvrtém ročníku učit – Ekosystém potok a řeka. Dozvíte se, jaký je rozdíl mezi rybníkem a potokem nebo řekou, které rostliny rostou v jejich okolí, kteří živočichové zde žijí. Pozorně si přečtěte text v učebnici a prohlédněte obrázky. Pro doplnění a rozšíření znalostí doporučuji pustit si výuková videa (viz přehled výuk. videa). Zápis (uložen v aplikaci MS Teams – soubory) si nalepte/napište (dle možností) do ŠS, můžete obohatit obrázkem rostliny, živočicha – kresba, fotografie, obrázek z časopisu apod.  Nezapomeňte napsat datum. Teprve poté vypracujte úkoly v PS a PL. Při jeho řešení (dle možností) použij PC, encyklopedii apod. Věřím tomu, že jeho vypracování vám nebude dělat problémy.  Pracovní list je uložen v aplikaci MS Teams – zadání. Pokud si nebudete vědět rady, doporučuji https://ucebnice.online/, kromě pomoci zde naleznete i mnoho zajímavostí.  Pro milovníky přírodovědy mám jeden dobrovolný úkol. Zkuste si vyplnit „poznávačku“ živočichů  https://brumlik.estranky.cz/file/1068/rybnik.htm.  V případě potřeby se na mne neváhejte obrátit – volejte, pište. Ráda vám poradím, individuálně vysvětlím, ujistím, že vše děláte správně. Všem žákům, kteří pravidelně zasílají vypracované PL nebo jiný výukový materiál moc děkuji za snahu a píli. Všem dětem, které píší, pracují a komunikují moc děkuji! Jste bezvadní! Co se týká splnění množství učiva, termíny jsou orientační, pokud něco nestíháte, doděláte až to půjde. Moc děkuji rodičům za skvělou spolupráci. H. Synková

 

ANGLICKÝ JAZYK

  • Téma: My ideal day
  • Učebnice str. 71/4– přepsat slovíčka
    • Pokud si nevíš rady s výslovností, použij google překladač
  • Učebnice str. 71/3 – gramatika (zápis posílám v příloze – vytiskni si ho a nalep do sešitu gramatiky) - časové předložky
  • Učebnice str. 70/1 – ústně popiš svůj den (od rána do večera)
  • Učebnice str. 71/2 – ústně říkej, co který měsíc děláš
  • Pracovní sešit str. 70 – 71
  • MS Teams – pokud by sis s něčím nevěděl rady, napiš mi do chatu.
  • Neustále procvičuj slovní zásobu
  • Doporučuji stránku/aplikaci Duolingo (lze stáhnout i do mobilu)
  • ONLINE procvičování učiva: https://skolakov.eu/anglicky-jazyk-4-trida

 

Samostudium 25.5. – 29.5. 2020

ČESKÝ JAZYK

 

MATEMATIKA

 

VLASTIVĚDA

 

PŘÍRODOVĚDA

  • Paní učitelka Synková
  • Téma: Ekosystém rybník
  • Učebnice str. 64 – 65
  • Živočichové v rybníku a jeho okolí  - zápis
  • Pracovní sešit str. 31/3, 4, 5
  • Pracovní list – živočichové v rybníku a jeho okolí
  • Živočichové u vody a ve vodě – výukový materiál
  • Informace od paní učitelky:
    • Milí žáci, tento týden dokončíme tematický celek Ekosystém rybník. Dozvíte se, kteří živočichové v něm a jeho okolí žijí. Pozorně si přečtěte text v učebnici a prohlédněte obrázky všech živočichů. Pro doplnění a rozšíření znalostí doporučuji pustit si výuková videa (viz přehled výuk. videa). Zápis (uložen v aplikaci MS Teams – soubory) si nalepte/napište (dle možností) do ŠS, můžete obohatit obrázky některého živočicha – kresba, fotografie, obrázek z časopisu apod.  Nezapomeňte napsat datum. Při řešení PLmůžete použít zaslaný materiál Živočichové u vody a ve vodě. Pracovní list je uložen v aplikaci MS Teams – zadání. Pokud si nebudete vědět rady, doporučuji https://ucebnice.online/, kromě pomoci zde naleznete i mnoho zajímavostí. V PS na výše uvedené stránce dokončete chybějící cvičení. Společná kontrola proběhne ve škole. Jelikož je PL poněkud rozsáhlejší, žádný jiný úkol vás již tento týden nečeká. Věřím, že vás bude bavit a lehce ho zvládnete. Jste moc šikovní. Pro milovníky přírodovědy mám jeden dobrovolný úkol. Jak se jmenovala kouzelná rostlina, díky které mohl Harry Potter vydržet pod vodou? V případě potřeby se na mne neváhejte obrátit – volejte, pište. Ráda vám poradím, individuálně vysvětlím, ujistím, že vše děláte správně. Všem žákům, kteří pravidelně zasílají vypracované PL nebo jiný výukový materiál moc děkuji za snahu a píli. Vám, vážení rodiče děkuji za spolupráci. Věřím, že tuto situaci společně zvládneme. Těším se na osobní setkání. H. Synková

 

ANGLICKÝ JAZYK

Paní učitelka Stěrbová

  • Pro děti, které zůstávají doma, platí stejné zadání s vynecháním práce ve dvojicích. Sandwich si můžete vyrobit doma a pochlubit se výsledkem na mail sterbova.dagmar@zsbrve.cz.
  • Pro děti ze 4.C+D – online výuka v pondělí od 9:00
  • Téma: Unit 26
  • Učebnice str. 69/5 – napsat slovní zásobu
  • Učebnice
    • str.68/1 – poslouchej a ukazuj (poslech v příloze, děti doma by měly mít poslech stažený)
    • str. 68/2 – dvojice, ptát se navzájem na to, co dělají lidé na obrázku
    • str. 69/3 – připrav si menu na piknik, do sešitu 4 sloupce nadepsané Fruit, Vegetables, Food, Drinks – ke každému se snaž napsat alespoň 3 věci, poté si ve dvojicích navzájem přečti své suroviny
    • str.69/4 – přečti si postup výroby sandwiche, poté do sešitu napíš postup na svůj sandwich (inspirace na výrobu: https://www.youtube.com/watch?v=AIbXYe27big )
  • Pracovní sešit
    • str.68/1 – seřaď věty do správného pořadí
    • str. 68/2 – popiš narozeninovou oslavu
    • str. 69/3 – doplň příslušná slova, poté rozřazuj
  • písnička 1: https://www.youtube.com/watch?v=1WNxXjSTQWo
  • písnička 2: https://www.youtube.com/watch?v=mK4O8hi30UA

 

Paní učitelka Abrahamová (=skupina paní učitelky Jadrné)

  • INFORMACE: Od 25. května bude mít AJ v této skupině paní učitelka Abrahamová, proto se, prosím, s veškerými dotazy a informacemi obracejte na ni J
  • Lekce: UNIT 26 – We‘ re having a picnic. 
  • Učebnice str. 69/5– přepsat slovíčka
    • Pokud si nevíš rady s výslovností, použij google překladač
  • Učebnice str. 68/1 –  Přečti a přelož si Picnic plan, poté přiřaď věty k číslům. Poslech posílám v příloze.
  • Učebnice str. 69/4 – přečíst a přeložit
  • Pracovní sešit str. 68 – 69
    • Cvičení 1 – Nejprve si ho přečti a přelož. Raději si ho doplň tužkou. Nápovědu najdeš v učebnici str. 68/1.
    • Cvičení 2 – použij podobný postup jako u cv. 1 s tím, že hlavní aktivitou bude narozeninová párty.
    • Cvičení 3 – Doplň vynechaná písmena (použij slovník nebo slovníček z učebnice). Poté rozděl slova k daným tématům.
  • MS Teams – pokud by sis s něčím nevěděl rady, napiš mi do chatu J. Také jsem nám tam vytvořila Tým, kam Vám budu vkládat pracovní listy (na procvičení), gramatiku, kvízy (na procvičení)
  • Ofocená vypracovaná cvičení Vám budu 1x za 14 dní posílat (pro kontrolu).
  • Doporučuji stránku/aplikaci Duolingo (lze stáhnout i do mobilu)
  • ONLINE procvičování učiva: https://skolakov.eu/anglicky-jazyk-4-trida

 

Tělesná výchova:

  • Týdenní výzva (25. - 31. května) T-běh s badmintonistou Adamem Mendrekem. Své výsledky nezapomeňte zapsat na kartu žáka. Disciplína pro hbitost a výbušnost. Nejdříve začněte našimi průpravnými cviky a pak si změřte, jaký uděláte výkon v této disciplíně. Budete moci poměřit své síly s předním českým badmintonistou Adamem Mendrekem, jehož výsledek zveřejníme na sociálních sítích a na webu v pátek v pátek 29. května.
  • https://www.youtube.com/watch?v=1gM_KdsqE48

 

Samostudium 18.5. – 22.5. 2020

ČESKÝ JAZYK

 

MATEMATIKA

 

VLASTIVĚDA

 

PŘÍRODOVĚDA

  • Paní učitelka Synková
  • Téma: Ekosystém rybník – rostliny v rybníku a jeho okolí
  • Učebnice str. 64
  • Zápis 
  • Pracovní sešit str. 31/2
  • Pracovní listRostliny v rybíku a jeho okolí (klasifikovaný úkol)
  • Výukový materiál  – Rostliny u vody a ve vodě
  • Informace od paní učitelky:
    • Milí žáci, tento týden budeme pokračovat v tematickém celku Ekosystému rybník. Dozvíte se, které byliny a dřeviny v něm a jeho okolí rostou. Pozorně si přečtěte text v učebnici a prohlédněte obrázky rostlin. Pro doplnění a rozšíření znalostí doporučuji pustit si výuková videa (viz přehled výuk. videa). Při řešení kvízu (PL – 2.str.)můžete použít zaslaný materiál Rostliny u vody a ve vodě. Pracovní list je uložen v aplikaci Teams – zadání. Pod zápis (uložen v souborech), nakreslete obrázek pohádkové postavy, která sedává na vrbě. Nezapomeňte napsat datum. Děkuji. Poslední úkol, který pro vás mám, je zazpívat si písničku (pokud ji znáte) Už se ten Tálinskej rybník nahání. Cvičení v PS si společně zkontrolujeme po návratu do školy.  V případě potřeby se na mne neváhejte obrátit – volejte, pište. Ráda vám poradím, individuálně vysvětlím, ujistím, že vše děláte správně. Všem žákům, kteří pravidelně zasílají vypracované PL nebo jiný výukový materiál moc děkuji za snahu a píli. Pokud si nebudete vědět rady, doporučuji https://ucebnice.online/, kromě pomoci zde naleznete i mnoho zajímavostí. V případě potřeby se na mne neváhejte obrátit – volejte, pište. Ráda vám poradím, individuálně vysvětlím, ujistím, že vše děláte správně.  Všem žákům, kteří pravidelně zasílají vypracované PL nebo jiný výukový materiál moc děkuji za snahu a píli. Vám, vážení rodiče děkuji za spolupráci. Věřím, že tuto situaci společně zvládneme. Těším se na osobní setkání.  H. Synková
  • ONLINEprocvičování učiva      

 

ANGLICKÝ JAZYK

Paní učitelka Jadrná

  • V úterý 19. 5. v 8,30 hodin si zkusíme online výuku na Teamsech (dobrovolně)
  • Zopakuj si téma 6 People – vypracuj v PS cvičení na str. 60 a 61 (v 1. a 5. cvičení piš slovesa-např. learn, watch TV,…, ve 3. cvičení piš věty - např. Teachers teach children.)
  • Zopakuj si: Can you (swim)? = Umíš (plavat)?, I can = umím, I can´t = neumím,
  • Poslechni si písničku a třeba si i zazpívej: https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo  (vpravo dole si můžeš pustit slova).
  • PS str. 66/2
  • Učebnice str. 67 – slovíčka lekce 25 - napiš a nauč se

 

Tělesná výchova

  • Týdenní výzva (18. - 24. května) skok z místa s halovou mistryní Evropy Denisou Helceletovou (Rosolovou). Své výsledky nezapomeňte zapsat na kartu žákaTato disciplína Olympijského diplomu testuje ohebnost dolních končetin. Dostaňte se do formy našimi průpravnými cviky a pak si změřte, jaký výkon uděláte v této disciplíně. Můžete poměřit síly s Denisou Helceletovou (Rosolovou), její výsledek zveřejníme na sociálních sítích a na webu v pátek 22. května.
  • https://www.youtube.com/watch?v=ce_06rEGHC8

 

Samostudium 11.5. – 15.5. 2020

ČESKÝ JAZYK

 

MATEMATIKA

 

VLASTIVĚDA

 

PŘÍRODOVĚDA

  • Paní učitelka Synková
  • Téma: Ekosystém rybník
  • Učebnice str. 62
  • Pracovní sešit str. 31/1, 6
  • Pracovní listKdo kam patří (klasifikovaný úkol)
  • Informace od paní učitelky:
    • Milí žáci, tento týden se seznámíte s novým ekosystémem - Ekosystém rybník. Dozvíte se, co to rybník je, jaký užitek nám přináší, k čemu ho využíváme. Pozorně si přečtěte text v učebnici na str. 62, protože na základě přečteného textu vypracujete otázky, které jsou pod zápisem nového učiva. Na vyřešení některých otázek stačí použít tvé znalosti, na jiné můžeš použít internet, encyklopedie apod. Odpovědi zapište do ŠS. Společně si je po návratu do školy zkontrolujeme. Součástí zápisu je i obrázek, do kterého zakreslíte rostliny nebo živočichy, kteří v rybníku nebo jeho okolí žijí, rostou. Kdo nemá možnost si zápis vytisknout, velice jednoduše si obrázek překreslí do sešitu a následně vyřeší daný úkol. V PS na výše uvedené straně vypracujte pouze 2 cvičení. Protože vím, že rádi dostáváte jedničky, připravila jsem si pro vás PL – Kdo kam patří. Hravě ho zvládnete! Pokud si nebudete vědět rady, doporučuji https://ucebnice.online/, kromě pomoci zde naleznete i mnoho zajímavostí. V případě potřeby se na mne neváhejte obrátit – volejte, pište. Ráda vám poradím, individuálně vysvětlím, ujistím, že vše děláte správně. Všem žákům, kteří pravidelně zasílají vypracované PL nebo jiný výukový materiál moc děkuji za snahu a píli. Vám, vážení rodiče děkuji za spolupráci. Věřím, že tuto situaci společně zvládneme. Těším se  na osobní setkání. H. Synková
  • ONLINEprocvičování učiva:

 

ANGLICKÝ JAZYK

Paní učitelka Štěrbová

 

Paní učitelka Jadrná

 

Tělesná výchova

 

Samostudium 4.5. – 7.5. 2020

ČESKÝ JAZYK

 

MATEMATIKA

 

VLASTIVĚDA

 

PŘÍRODOVĚDA

  • Paní učitelka Synková
  • Učebnice str. 61 – vypracovat otázky
  • Učebnice str. 50 – 62 – práce s textem (otázky) – ústně 
  • Informace od paní učitelky:

Milí žáci, protože jsme dokončili tematický celek Ekosystém okolí lidských obydlí, tento týden vás čeká opakování a ověření znalostí. Vaším úkolem bude do ŠS písemně vypracovat otázky z učebnice (str.61). Společnou kontrolu odpovědí si provedeme až ve škole.Protože jste šikovní a práci budete mít hned hotovou, mám pro vás ještě jeden úkol. Nebojte se, psát už nic nebudete. Otevřete si učebnici (str.52), kde začíná výše uvedený tematický celek a ústně si odpovězte na jednotlivé otázky (jsou označeny kytičkou) – je jich celkem 15 (končí na str.60). Pokud si nebudete vědět rady, doporučuji https://ucebnice.online/, kromě pomoci zde naleznete i mnoho zajímavostí. V případě potřeby se na mne neváhejte obrátit – volejte, pište. Ráda vám poradím, individuálně vysvětlím, ujistím, že vše děláte správně. Všem žákům, kteří pravidelně zasílají vypracované PL nebo jiný výukový materiál moc děkuji za snahu a píli. Děkuji rodičům a všem co se podílejí na vzdělávaní svých dětí, za spolupráci, nasazení, čas a obětavost, kterou tomu věnujete. S ohledem na Vaše pracovní vytížení a kupící se množství úkolů je to velmi těžké. V případě nemožnosti tisku pracovních listů se mi, prosím ozvěte, určitě nalezneme řešení. Vám, milí žáci, děkuji za zodpovědný přístup. Jsem ráda, že krásně pracujete, mám z Vás radost! Samostatnost není věc lehká, vím. Ale jste skvělí a společnými silami to zvládneme! V případě potřeby se na mne neváhejte obrátit – volejte, pište. Ráda vám poradím, individuálně vysvětlím, ujistím, že vše děláte správně. H. Synková

 

ANGLICKÝ JAZYK

Paní učitelka Štěrbová

 

Paní učitelka Jadrná

  • V tomto týdnu budeme procvičovat přítomný čas průběhový, kterým vyjadřujeme, že někdo právě teď něco dělá.
    • Tvoříme ho am, is, are + slovesem zakončeným -ing.
    • Např. I am (I´m) sitting. He is (He´s) running. They are (They´re) dancing.
    • To, co je podtržené, si napiš jako zápis do sešitu.
  • Můžeš procvičovat: https://www.youtube.com/watch?v=lPY9sYK5S5A , nezapomeň si vše nahlas opakovat.
  • PS str. 58-59 cvičení 1-4, stranu 58 vyfoť a pošli na adresu jadrna.jana@zsbrve.cz .
  • Nakonec se nauč písničku Are you sleeping?: https://www.youtube.c-om/watch?v=yzzpwUIFmRQ

 

Tělesná výchova
  • Týdenní výzva (4. - 10. května) postoj čápa s Kristýnou Hoidarovou Kolocovou. Dostaňte se do formy našimi průpravnými cviky a pak si změřte, jak dlouho vydržíte v postoji čápa (své výsledky nezapomeňte zapsat na kartu žáka). Můžete poměřit síly s olympioničkou Kristýnou "Kiki" Hoidarovou Kolocovu, její výsledek zveřejníme na sociálních sítích v pátek 8. května.
  • Výzva (4. – 10. května):  https://www.youtube.com/watch?v=33gg6_aFtZY

 

Samostudium 27. 4. – 30. 4. 2020

ČESKÝ JAZYK

 

MATEMATIKA

 

VLASTIVĚDA

 

PŘÍRODOVĚDA

Paní učitelka Synková

  • Téma: Ekosystém okolí lidských obydlí
  • Učebnice str. 59-60 - Volně žijící živočichové v okolí lidských obydlí
  • Zápis – viz. Příloha
  • Pracovní sešit str. 29 – 30
  • Pracovní list Volně žijící živočichové v okolí lidských obydlí – viz příloha
  • Výuková prezentace – viz příloha
  • Klasifikované úkoly
    • PL - Volně žijící živočichové v okolí lidských obydlí
    • PS -  Okolí lidských obydlí (str. 27-30)
  • Informace od paní učitelky:
    • Milí žáci, v tomto týdnu  dokončíme  tematický celekEkosystém okolí lidských obydlí. Zaměříme se na volně žijící živočichy. Novou látku najdete v učebnici na výše uvedené straně. Pozorně si ji přečtěte, prohlédněte obrázky, protože na základě přečteného textu vypracujete pracovní list. Pro doplnění učiva vám zasílám prezentaci. Součástí výukového materiálu je i zápis - kdo má možnost tak si ho vytiskne a nalepí do sešitu (nezapomeňte napsat datum). V  PS  si dodělejte str. 29 a celý tematický celek si procvičte na str. 30. V případě potřeby se na mne neváhejte obrátit – volejte, pište. Ráda vám poradím, individuálně vysvětlím, ujistím, že vše děláte správně.
    • PL – Ekosystém v okolí lidských obydlí – volně žijící zvířata (zasílám e-mailem) a PS – prosím vyplněný pošlete na adresu: synkova.hana@zsbrve.cz
  • Procvičování učiva, ověřování znalostí:

 

ANGLICKÝ JAZYK

Paní učitelka Jadrná

 

Paní učitelka Štěrbová

  • Milí rodiče, s ohledem na Vaše pracovní vytížení a kupící se množství úkolů, ponechám do konce měsíce dubna čas na dodělání zadané práce. Pro žáky, kteří mají vše splněno nechám téma Easter - učebnice str. 62-65 + pracovní sešit 62-65. V případě problému se na mě neváhejte obrátit, WhatsApp - 777 225 787, Skype - Dagmar Štěrbová. Děkuji. Dáša

 

Tělesná výchova
  • Týdenní výzva (27. dubna - 4. května) trojskok s Tomášem Vernerem (své výsledky nezapomeňte zapsat na kartu žáka). Jak doleko doskočíte v trojskoku? Dostaňte se do formy našimi průpravnými cviky a pak poměřte síly s olympionikem a mistrem Evropy Tomášem Vernerem. Jeho výsledek zveřejníme na webu a sociálních sítích v pátek 1. května.
  • Trojskok

 

Samostudium 20.4. – 24.4. 2020

ČESKÝ JAZYK

VZOR PŘEDSEDA a SOUDCE

  • Učebnice str. 60
  • POZOR! Nezaměňujte 5. pád PJ vzor SOUDCE (tvar totožný s 1.pádem)
    • 1. pád soudce, dozorce, obhájce … - 5. pád (pane) soudce, dozorce, obhájce!
  • POZOR!Nazaměňuj 5. pád PJ vzor MUŽ končících na -ec (tvar jiný než v 1. pádě)
    • 1. pád letec, cizinec, ….. – 5. pád (pane) letče, cizinče !
  • Ústně si vyskloňuj slovo předseda a soudce (tabulka str. 60)
  • PS ČJ4 – str. 20-21
  • PS PPJ – str. 24 a str. 28 
  • Učebnice str. 60/23 – ústně
  • Výukové video (2 min): https://www.youtube.com/watch?v=0PNAR7M_lfw

 

MATEMATIKA

  • Učebnice str. 126/5 – Slovní úlohy nevymýšlej. Zkoušku proveď na kalkulačce.
  • Učebnice str. 127/7 – slovní úloha: zápis + výpočet + odpověď
  • Početník2 – str. 23
    • Sudá čísla – na místě jednotek je 0, 2, 4, 6, 8
    • Nejmenší pětimístné – 300 000 > 100 000, 72 000 < 72 001, 3 100 < 10 000, …

Nezapomeň vždy napsat číslo stránky a cvičení, které děláš!!

VLASTIVĚDA

  • Opakování – Učebnice str. 29 – Náměty k opakování – vyber si jednu skupinu otázek a odpověz na ně do sešitu (zadní strana sešitu)

 

PŘÍRODOVĚDA

  • Paní učitelka Synková

Tématický celek Ekosystém okolí lidských obydlí

  • Učebnice str. 56 – 57 (živočichové v okolí lidských obydlí)
  • Zápis – příloha
  • Pracovní sešit -  str. 28
  • PL – Ekosystém v okolí lidských obydlí – hospodářská zvířata (viz. Příloha)
  • Prezentace – Ekosystém v okolí lidských obydlí – hospodářská zvářata (viz. Příloha)
  • Informaceod paní učitelky J :
    • Milí žáci, v tomto týdnu pokračujeme v tematickém celkuEkosystém okolí lidských obydlí. Nyní se zaměříme na živočichy. Novou látku najdete v učebnici na výše uvedené straně. Pozorně si ji přečtěte, prohlédněte obrázky, protože na základě přečteného textu vypracujete pracovní list. Pro doplnění učiva vám zasílám prezentaci. Součástí výukového materiálu je i zápis - kdo má možnost tak si ho vytiskne a nalepí do sešitu (nezapomeňte napsat datum).
    • Vyplněnou stránku v PS zatím neposílejte, až po vyplnění i volně žijících živočichů – str. 29).
    • PL – Ekosystém v okolí lidských obydlí – hospodářská zvířata (zasílám e-mailem) – prosím vyplněný pošlete na adresu: synkova.hana@zsbrve.cz .
  • Procvičování učiva, ověřování znalostí:

ANGLICKÝ JAZYK

Paní učitelka Jadrná

 

Paní učitelka Štěrbová

  • učebnice str. 62-63 - přečíst, poslechy v příloze
  • napsat novou slovní zásobu UNIT 23
  • pracovní sešit str. 62-63
  • video návod pro kresbu velikonočního zajíčka, zkus a pochlub se výsledkem: https://www.youtube.com/watch?v=xMa5gsmZwHs
  • Prosím o zpětnou vazbu na sterbova.dagmar@zsbrve.cz. V případě nejasností mě kontaktujte telefonicky, možné rovněž konzultace přes Skype či WhatsApp.
  • Milí rodiče,

s ohledem na Vaše pracovní vytížení a kupící se množství úkolů, ponechám do konce měsíce dubna čas na dodělání zadané práce. Pro žáky, kteří mají vše splněno nechám téma Easter - učebnice str. 62-65 + pracovní sešit 62-65. V případě problému se na mě neváhejte obrátit, WhatsApp - 777 225 787, Skype - Dagmar Štěrbová.

Děkuji. Dáša

 

Tělesná výchova

  • týdenní výzva 20.4. - 26.4.  KLIKY

 

Tělesná výchova

Olympijský víceboj – výzva 13. – 19. dubna

  • Týdenní výzva (6. – 12. dubna) leh-sedy s Mirkou Topinkovou Knapkovou (své výsledky nezapomeňte zapsat na kartu žáka). Mirka za dvě minuty zvládla 95 leh-sedů, její výsledek jsme zveřejnili 12. dubna na sociálních sítích.
  • Týdenní výzva (13. – 19. dubna) hluboký předklon s Šárkou Kašpárkovou: https://www.youtube.com/watch?v=WSyCIIVe7TI&feature=emb_title (své výsledky nezapomeňte zapsat na kartu žáka). Výsledek Šárky Kašpárkové zveřejníme na sociálních sítích v pátek 17. dubna.

 

SAMOSTUDIUM 14.4. – 17.4. 2020

ČESKÝ JAZYK

MATEMATIKA

Obvod OBDÉLNÍKU

  • Učebnice str. 105 (obdélník)
  • PŘIPOMEŇ SI: Obdéník má 4 vrcholy a 4 strany. Strany naproti sobě mají vždy stejnou délku.
  • OBVOD
    • Součet délek všech stran daného rovinného útvaru
    • Obdélník – dvojnásobek první a druhé strany (jelikož strany naproti sobě mají vždy stejnou délku) => o = 2 . (a + b)
    • Nezapomínej, že nejprve musíš sečíst čísla v závorce, a pak teprv vynásobit

Obdélník ABCD: a = 5 cm, b = 3 cm

o = 2 . (a + b)

o = 2 . (5 + 3)

o = 2 . 8

o = 16 cm

 

 

 

 

VLASTIVĚDA

PŘÍRODOVĚDA

  • Paní učitelka Synková
  • tematický celek Ekosystém okolí lidských obydlí
  • Rostliny lidských obydlí(nová látka)
    • učebnice str. 52 – 55 – přečíst
    • zápis (zasílám e-mailem) - kdo má možnost zápis vytiskne a žák si ho nalepí (nechám to na Vás)
  • PS – str. 27 (zatím neposílat, až po vyplnění živočichů)
  • PL Rostliny v okolí lidských obydlí
  • zasílám e-mailem) – prosím vyplněný pošlete na adresu: synkova.hana@zsbrve.cz
  • ověřování znalostí – https://skolakov.eu/, on-line procvičování učiva (viz. web. stránky školy)

ANGLICKÝ JAZYK

Paní učitelka Štěrbová

  • učebnice str. 62-63 - přečíst, poslechy v příloze - cvičení 1 a cvičení 2 
  • napsat novou slovní zásobu UNIT 23
  • pracovní sešit str. 62-63
  • videonávod pro kresbu velikonočního zajíčka, zkus a pochlub se výsledkem: https://www.youtube.com/watch?v=xMa5gsmZwHs
  • Prosím o zpětnou vazbu na sterbova.dagmar@zsbrve.cz. V případě nejasností mě kontaktujte telefonicky, možné rovněž konzultace přes Skype či WhatsApp.

Paní učitelka Jadrná

Tělesná výchova

Školy jsou sice zavřené, ale projekt Sazka Olympijský víceboj jede dál.  Víme, že v rámci online výuky mají čeština nebo matematika přednost, zároveň je ale pravidelný pohyb teď důležitější než kdy jindy.

Náš tým připravil týdenní výzvy, do kterých se může zapojit úplně každý. Výzvy obsahují tři cviky, kterými se dostanete do formy pro jednotlivé disciplíny Sazka Olympijského víceboje. Každý pátek můžete změřit své síly se sportovci.

Počítáme s fair play přístupem, že děti budou uvádět reálné výsledky, kterých dosáhly. Navíc přidáme motivaci v podobě porovnání se známými sportovci, aby to byla větší zábava,“ řekl manažer projektu Richard Adamec.

Tak pojďme do toho! Týdenní výzva leh-sedy 

Domácí úkoly 6.4. – 8.4. 2020

  • 9. dubna – Velikonoční prázdniny
  • 10. dubna – Velký pátek (ukřižování Ježíše Krista)
  • 12. dubna – Boží hod velikonoční/Velikonoční neděle (Vzkříšení Ježíše Krista)
  • 13. dubna – Velikonoční pondělí (tradiční oslavy a zvyky – mrskání pomlázkou a rozdávání vajíček - které vítají příchod jara)

Tyto dny si odpočiň od učení. Jdi s rodiči na procházku, zahraj si s nimi hru, podívej se na svůj oblíbený film, přečti si svoji oblíbenou knihu, pomoz s domácími pracemi….

ČESKÝ JAZYK

Vzor HRAD

  • Učebnice str. 58 (přečíst žlutý rámeček)
  • Nezapomeň! VZOR HRAD je tvrdý vzor (jen v 6. p. čísla mn. píšemě měkké I),
  • Ústně si vyskloňuj slovo HRAD (v jednotném i množném čísle) – pokud by sis nebyl jistý, tak v učebnici na str. 56 je tabulka Přehled skloňování PJ
  • PS PPJ (modrý) – str. 23a 25
  • PS ČJ4 – str. 17

MATEMATIKA

Obvod ČTVERCE

  • Učebnice str. 106/1 – přečti si a do sešitu udělej zápis, náčrtek, výpočet obvodu
  • PŘIPOMEŇ SI!
    • Čtverec má 4 vrcholy a 4 strany. Všechny strany jsou stejně dlouhé.
  • OBVOD
    • Součet délek všech stran daného rovinného útvaru
    • Čtverec – čtyřnásobek délky strany (jelikož jsou všechny strany stejně dlouhé) => o = 4 . a
    • Příklad:

Čtverec ABCD: a = 5cm

Výpočet strany čtverce, známe-li obvod:

o = 4 . a

o = 16 cm, a = ?

o = 4 . 5

Stranu a vypočítáme: a = o : 4

o = 20 cm

a = 16 : 4

 

a = 4 cm 

 

 

 

 

 

VLASTIVĚDA

  • Učebnice str. 26-27 – přečíst
  • Zápis již máme
  • Na www.youtube.com se může podívat na Staré pověsti české – O staré Praze
  • Referáty – kdo má již hotovo a ještě neposílal, tak vyfotit a poslat na e-mail, prosím J

PŘÍRODOVĚDA

  • Paní učitelka Synková
  • tematický celek Ekosystém okolí lidských obydlí 
  • přečíst si novou látku,– učebnice str. 52 (po rostliny) 
  • ŠS – vypracovat na základě přečteného textu - Dnes v blízkosti člověka ….. v nepřístupném terénu (např. v horách). - 2 otázky (Jak došlo ke zdomácnění zvířat?, Proč se dnes chovají koně?) 
  • zápis (zasílám e-mailem) - kdo má možnost zápis vytiskne a žák si ho nalepí (nechám to na Vás) 
  • PL Ekosystém okolí lidských obydlí (zasílám e-mailem) – prosím vyplněný pošlete na adresu: synkova.hana@zsbrve.cz 
  • PL – Živá a neživá příroda – postupně vyplňovat (pouze pokud zbyde čas), neposílat 
  • ověřování znalostí – https://skolakov.eu/, on-line procvičování učiva (viz. web. stránky školy)

ANGLICKÝ JAZYK

Paní učitelka Štěrbová:

  • opakování 20. lekce - odpověz na následující otázky písemně do sešitu: What´s your name? Where do you come from? Can you speak Czech?
  • napsat novou slovní zásobu Unit 21 - povolání, následně procvič zde (kliknutím na "LEARN" se žáci učí):https://quizlet.com/396007703/unit-21-flash-cards/
  • učebnice str.56/1 - podívat se na obrázky
  • učebnice str. 56/ cv.2 - přiřadit k sobě název povolání (nalevo) s činností typickou pro výkon daného povolání (napravo) - písemně do sešitu
  • video - písemně do sešitu napsat seznam všech povolání, které se ve videu objeví (s českým překladem):https://www.youtube.com/watch?v=BfegL6UbX-0
  • pracovní sešit str.56-57 (u cv.4 stačí vyplnit pouze pro mum a dad)
  • Prosím o zpětnou vazbu na sterbova.dagmar@zsbrve.cz. 
  • V případě nejasností mě kontaktujte telefonicky, možné rovněž konzultace přes Skype či WhatsApp.

Paní učitelka Jadrná:

  • EGGS EVERYWHERE(64-65)
  • učebnice: do slovníčku zapsat a naučit slovíčka, přečíst strany 64 a 65
  • pracovní sešit: 64/2, 65/4
  • Vypracování nefoťte a neposílejte, zkontroluji po návratu do školy.
  • Procvičování slovní zásoby: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/easter
  • HAPPY EASTER

TĚLESNÁ VÝCHOVA

  • Paní učitelka Kohoutová
  • Posílám zvlášť v příloze

 

Samostudium 30.3. – 3.4. 2020

ČESKÝ JAZYK

  • NOVÁ LÁTKA – vzory rodu mužského
  • PS ČJ4 (velký) – str. 15-16
  • PS Pravopis PJ – str. 21-22

MATEMATIKA

  • Početník 2 – str. 25– trojúhelníková nerovnost (opakování)
    • NEZAPOMEŇ!! Pro každé dvě strany trojúhelníku musí platit, že součet jejich délek je větší než délka strany třetí!
    • Výukové video: https://www.youtube.com/watch?v=-ip0xGm9oF8 
    • Pozor na jednotky délky – VŽDY musíš počítat se stejnými jednotkami délky.
    • Stačí, když budeš psát výsledky (výpočty prováděj na papír nebo do sešitu)
    • U trojúhelníků, které lze sestrojit, udělej červenou ¨fajfku¨
    • Příklad: Lze sestrojit trojúhelník ABC: a = 8 cm, b = 10 cm, c = 15 cm?

a + b > c

a + c > b

b + c > a

8 + 10 > 15

8 + 15 > 10

10 + 15 > 8

18 > 15

23 > 10

25 > 8

platí

platí

platí

Trojúhelní ABC lze sestrojit

 

  • Učebnice str. 125/7
  • Slovní úloha – do sešitu stačí napsat zápis + výpočet + odpověď

Sadař si objednal 75 broskvoní. Jeden stromek stál 187 Kč. Jaká byla celková cena, jestliže za dopravu zaplatil 1 600 Kč?

VLASTIVĚDA

PŘÍRODOVĚDA

  • paní učitelka Synková
  • tematický celek Ekosystém park a městská zeleň
  • přečíst si novou látku,– učebnice str. 49 – 51
  • zápis (zasílám e-mailem) - kdo má možnost zápis vytiskne a žák si ho nalepí (nechám to na Vás)
  • PL – Ekosystém park (zasílám e-mailem) – prosím vyplněný pošlete na adresu: synkova.hana@zsbrve.cz
  • PL – Živá a neživá příroda – postupně vyplňovat (pouze pokud zbyde čas), neposílat
  • PS – Parky a městská zeleň – str. 25 – 26
  • ověřování znalostí – https://skolakov.eu/, on-line procvičování učiva (viz. web. stránky školy)

Vážení rodiče,

děkuji za vzornou spolupráci. Všechny Vámi zaslané materiály postupně kontroluji a až je budu mít všechny umístím známky do systému Bakalář. Také pracovní list Ekosystém park bude na známky, proto prosím o samostatné vypracování dcery/syna. Děkuji. Zároveň prosím o vyřízení pozdravů  pro Vaše dětí. Věřím, že vše zvládají, jsou to šikulkové.

Společně vše zvládneme. Držte se.

H. Synková

ANGLICKÝ JAZYK

Skupina paní učitelky Štěrbové

  • procvičování slovní zásoby na Quizlet, při kliknutí na LEARN se žáci učí:
  • učebnice str. 54+55 - přečíst, snažit se porozumnět
  • napsat slovní zásobu UNIT 20
  • pracovní sešit str.54-55
  • ZNÁMKOVANÝ DÚ: nakreslit jakoukoliv postavu v libovolném oblečení, popsat anglicky jednotlivé kusy oblečení (alespoň 5), minimálně u jednoho kusu oblečení uvést také jaký má vzor (plain, striped, spotted, polka-dot), př. a striped T-shirt, potřebnou slovní zásobu najdete v učebnici UNIT 17+18.
  • Domácí úkol naskenovat či vyfotit a poslat na sterbova.dagmar@zsbrve.cz, předmět: jméno+třída do 3.4. 
  • V případě nejasností mě kontaktujte telefonicky, možné rovněž konzultace přes Skype či WhatsApp.

Skupina paní učitelky Jadrné

  • Opakovat Určování času: 

https://www.youtube.com/watch?v=Pht7dTlM0VA&pbjreload=10clock

  • oblečení: https://www.youtube.com/watch?v=pHer1COWyrQ
  • Nové učivo EASTER EGG HUNT(62-63)
    • učebnice: do slovníčku zapsat a naučit slovíčka 63/6, číst 62/1 a 3, zopakovat vazbu there is/are-číst 63/4 (zelený rámeček)
    • pracovní sešit: vypracovat cvičení 1-3 na s. 62 a 63.
  • Vypracování nefoťte a neposílejte, zkontroluji po návratu do školy.

TĚLESNÁ VÝCHOVA

 

Samostudium na týden 23.3.-27.3. 2020

ČESKÝ JAZYK

MATEMATIKA

  • Početník 2 – str. 22 
  • Obvod trojúhelníka
    • Učebnice str. 96
    • Výukové video: https://www.youtube.com/watch?v=UaLF1SSqQYo
    • Početník 2 – str. 26 (procvičení výpočtu obvodu trojúhelníka)
    • Nezapomenout, že se musí počítat se stejnými jednotkami délky à např: Trojúhelník RST: 2 dm, 15 cm, 18 cm à musíme převést dm na cm à 2dm = 20 cm à o = r + s + t = 20cm + 15cm + 18cm = 53 cm)
  • Učebnice - str. 150/9 (slovní úlohy nedělat)

                           - str. 111/4 - stačí zápis + výpočty + odpovědi

 VLASTIVĚDA

  • Opakování: otázky učebnice str. 23 – ústně

PŘÍRODOVĚDA - paní učitelka Synková

  • opakování a procvičování tematického celku Ekosystém louka a pastviny
  • prosím o zaslání vypracovaných pracovních listů (PL) z minulého týdne na adresu synkova.hana@zsbrve.cz (pokud jste je poslali třídní paní učitelce, nevadí, kdo ještě neposlal, pošlete prosím na moji adresu)
  • vypracovat PL Ekosystém pole a louka – prosím o zaslání
  • jelikož máme dle časových plánů vše probráno a procvičeno, zasílám rozsáhlejší PL – Živá a neživá příroda
  • pracovní list Živá a neživá příroda – postupně vyplňovat, neposílat. Tento PL slouží k upevnění učiva, žáci ho nebudou vyplňovat celý, protože jsme některé látky ještě neprobrali. Mohou si ale otázky podle učebnice postupně vypracovávat. POUZE, POKUD ZBYDE ČAS! · ověřování znalostí – https://skolakov.eu/, on-line procvičování učiva (viz. web. stránky školy)

ANGLICKÝ JAZYK

Skupina paní učitelky Jadrné (toto učivo je do konce března)

  • Napsat a naučit slovíčka ze strany 51 
  • Číst cvičení 1,3,4,5 ze stran 50 a 51
  • Do sešitu opsat zelený rámeček (50/2)
  • V PS vypracovat všechna cvičení ze stran 50 a 51 – vyfotit
  • Zapsat slovíčka z šedivých políček ze stran 52 a 53, přečíst příběh CLICK´S NEW COMPUTER PROGRAM
  • V PS vypracovat na stranách 52 a 53 cvičení 1,2,3 a ve cv. 4 nahradit slovo teacher slovem označujícím člena rodiny – vyfotit
  • Všechny 4 vyfocené strany pošlete nejpozději 31.3. na adresu jadrna.jana@zsbrve.cz
  • A ještě něco navíc: https://skolakov.eu/anglicky-jazyk-4-trida/clothes-1

 Skupina paní učitelky Štěrbové

TĚLESNÁ VÝCHOVA - paní učitelka Kohoutová

Zacvičte si každý den alespoň 5krát sestavu cviků „POZDRAV SLUNCI“  https://www.youtube.com/watch?v=RcJHWZQ490c 

  • Až se sejdeme na hodině TV ve škole, společně si tuto sestavu zacvičíme a ohodnotíme.

Každý den zařaďte do svého denního režimu libovolnou pohybovou aktivitu (dle svých možností) např.:

  • Skákání přes švihadlo
  • Cvičení dle hudby
  • Chůze či běh do schodů
  • Posilovací cvičení (na břišní svaly, svaly horních končetiny, zádové svaly…)
  • Protahovací cvičení (vzpomeňte si na rozcvičky)
  • Cvičení rovnováhy (např. čáp, holubička apod.)
  • Počítají se i úklidové práce doma….

Nezapomínejte – VE ZDRAVÉM TĚLE, ZDRAVÝ DUCH!!!

Tělesná výchova

  • Máme možnost po dobu 30 dní využít zdarma zábavné online lekce tance, doporučuji: http://www.degezetko.cz
  • Ani v této situaci bychom neměli zapomínat, jak je pohyb důležitý. Navozuje dobrou náladu, posiluje imunitu a fyzické zdraví.

Přeji hodně sil, držte se!

Těším se na společné cvičení ve škole, mějte příjemné dny Kamila Kohoutová

 KLASIFIKOVANÉ ÚKOLY

  • viz příloha v emailu - klasifikované úkoly (kdo má možnost tisku, vytisknout a doplnit. Kdo tu možnost nemá, prosím o přepsání do pracovního sešitu)

 

práce na týden od 16. do 20.3.2020

ČESKÝ JAZYK

  • Pokud budete mít čas, pište s dětmi diktáty/pětiminutovky na vyjmenovaná slova. Nebo jim dejte nějaké cvičení z učebnice na doplnění. Na těchto stránách https://www.umimecesky.cz/cviceni-i-y-vyjmenovana-slova mohou děti procvičovat vyjmenovaná slova online.
  • Učebnice str. 53 – vzor PÍSEŇ a KOST
    • Přečíst žluté rámečky. Vyskloňovat všechny vzory v jednotném i množném čísle.
    • str 53/12 – napsat do sešitu
    • Str 53/14 – ústně
  • PS Český jazyk 4 – str. 11/1,2 (vzor píseň ) a str. 12 celá
  • PS Pravopis podstatných jmen – str. 15-17
  • vždy napsat do sešitu stranu a cvičení (za minulý týden, prosím, dopsat) J
  • Literatura – každý den číst NAHLAS alespoň 15 minut
  • Na procvičení online - https://skolakov.eu/cesky-jazyk-4-trida/podstatna-jmena-rodu-zenskeho
  • Na procvičení online - https://www.umimecesky.cz/cviceni-podstatna-jmena-vzory-zenskeho-rodu
  • Připomínám – čtenářsky deník do konce března 

MATEMATIKA

  • Procvičit malou násobilku (můžete jim diktovat příklady) nebo mohou opět procvičovat na internetu: https://www.umimematiku.cz/cviceni-mala-nasobilka
  • Ať se pokusí vymyslet 2 slovní úlohy – je jedno na jakou početní operaci J
  • Početník 2 – str. 18/1,2 a str. 19/1
  • Učebnice - str. 102/14, str. 149/1,  str. 150/7, str 150/12 - příklady vždy opsat a vypočítat !!

                          - str. 103/29 – stačí zápis + výpočty + odpovědi

VLASTIVĚDA

PŘÍRODOVĚDA

  • Paní učitelka Synková
  • opakování a procvičování tematického celku Ekosystém louka a pastviny 
  • učebnice str. 34 – 39 –– pročíst 
  • mezi textem v učebnici jsou otázky a úkoly pro mezipředmětové vztahy – prosím o jejich vypracování do školního sešitu (otázky jsou v oranžovém kroužku a označeny čísly 1-13)
  • zápis k látce (zasílám e-mailem) lze (kdo má možnost) vytisknout a nalepit do sešitu, nakreslit libovolný obrázek
  • vypracovat pracovní listy, které zasílám e-mailem 
  • PS – doplnit všechna chybějící cvičení do str. 20, str. 21 – Opakování II., str. 22 – Pololetní opakování

ANGLICKÝ JAZYK

Skupina paní učitelky Štěrbové

1) dopsaná slovní zásoba Unit 18+19

2) uč. str. 50,51 - přečíst

3) pracovní sešit všechna cvičení až do str. 53 (nemusí cv.3,4 na str. 49)

4) dodělat zvláštní domácí úkoly - ti, kterých se to týká

5) příprava na písemku, která nás čeká, až se uvidíme - Unit 15 - určování času

Skupina paní učitelky Jadrné

Učebnice:

  • Napsat a naučit slovíčka lekce 18 (uč. 49/6)
  • Číst 48/1, 2
  • Do sešitu opsat zelený rámeček (49/4) a fialový rámeček (49/3)– otázka v přítomném čase průběhovém
  • Číst 49/5

Pracovní sešit:

KLASIFIKOVANÉ ÚKOLY:

  • Popis pohádkové postavy
    • Žáci si vyberou jakoukoliv pohádkovou postavu, kterou mají rádi, a popíší ji tak, jak jsme se učili.
    • Popis osoby najdete v učebnici ČJ na str. 29.
    • Pohádkovou postavu namalují
    • Napsat to mohou zvlášť na papír nebo do sešitu, který mají na procvičování. 
  • Matematika učebnice str. 149/1

INFORMACE NAVÍC:

  • Děti mohou zdarma využívat přístup ke všem interaktivním učebnicím MIUč+, stačí, když se zaregistrují jako studenti na www.ucebnice-online.cz.
  • Kteroukoli MIUč+ pak mohou zdarma používat 30 dní, pokud by uzavření škol trvalo déle, licence zdarma bude prodloužena do 30. 6. 2020.
  • Pro výuku matematiky v 1. až 5. ročníku jsou navíc k dispozici výuková videa na www.matyskova-matematika.cz obsahující výklad ke každému cvičení každé stránky učebnic – děti tak mohou pracovat podle něj.