- Zaměstnanci školy
- Fakultní pracoviště
- Školní poradenské pracoviště
- Projekty a granty
- Školní časopis
- Školní knihovna
- Úspěchy našich žáků
- Práce našich žáků
- Absolventské práce - 9. roč.
- Tábor s veverkami
- Příměstský tábor s veverkami
- Veverčí desatero
- ECDL - PC gramotnost
- Etický kodex zaměstnanců
- Ztráty a nálezy
- Realizované ankety
- Pro žáky - cizince
- Spolek rodičů
- Výběrové řízení
- Veřejné zakázky
Spolek rodičů při škole
Spolek rodičů při ZŠ Bratranců Veverkových, Pardubice
Finanční podpora spolku, kterou jako formu daru pro letošní školní rok odsouhlasili členové spolku a zástupci rodičů všech tříd, je stanovena na částku 500,- Kč za každé dítě a 350,- Kč za každého dalšího jeho sourozence navštěvujícího tuto školu.
Jako v předchozích letech, tak i v tomto školním roce zakoupí spolek za vybrané finanční prostředky potřebné movité věci na zkvalitnění výchovy, které následně daruje škole. Dále přispěje na odměny pro aktivní žáky či žáky reprezentující školu. V neposlední řadě přispěje na školní akce.
- Stanovy spolku rodičů
- Změna statutárního orgánu
- Změna statutárního orgánu - předávací protokol 1, předávací protokol 2
- Výpis ze spolkového rejstříku
- Možnosti sponzoringu (poskytnutí daru)
- kontaktní e-mail: spolek@zsbrve.cz
- IČO: 031 73 470
- č. účtu: 240 066 9263 / 2010
- adresa: Spolek rodičů při ZŠ Bratranců Veverkových, Pardubice, ul. Bratranců Veverkových 866, 530 02 Pardubice
- předseda: Petra Táborská
- místopředseda: René Živný
Účetnictví:
- Hospodaření spolku k 31. 12. 2021, Finanční dary k 31. 12. 2021
- Hospodaření spolku k 31. 12. 2020, Finanční dary k 31. 12. 2020
- Hospodaření spolku k 31. 12. 2019, Finanční dary k 31. 12. 2019
- Hospodaření spolku k 31. 12. 2018, Finanční dary k 31. 12. 2018
- Hospodaření spolku k 31. 12. 2017, Finanční dary k 31. 12. 2017
- Hospodaření spolku k 31. 12. 2016, Finanční dary k 31. 12. 2016
- Hospodaření spolku k 31. 12. 2015, Finanční dary k 31. 12. 2015
- Hospodaření spolku k 31. 12. 2014, Finanční dary k 31. 12. 2014