- Informace ke kroužku florbalu
- Velká soutěž ve sběru papíru a hliníku již 25. října!
- Návod pro přístup do elektronické žákovské knížky
- Školní družina - volná místa
- Pohádkové předplatné - 1. představení
- Pohádkové předplatné - 2. představení
- Nabízíme pronájem školní tělocvičny na školní rok
- Tajemství Mystéria VII již tento pátek od 18,00 hodin!
- Bazar sportovních potřeb
- NEPŘEHLÉDNĚTE: kontrola objednávek obědů na prosinec
- Charitativní sbírka pro hiporehabilitační centrum Apolenka
- Upozornění pro strávníky školní jídelny
- Změna jídelníčku v pátek 25. 1. 2019 a v pondělí 28. 1. 2019
- Mezinárodní projekt Edison
- Tábor s veverkami - zbývá poslední volné místo
- Práce s pravidly doma i ve škole
- Školní bowlingová liga
- Výsledky přijímacího řízení - Zápis do 1. tříd
- Úprava cen stravného od 1. srpna 2019
- Tábor s Veverkami - odevzdávání dokumentace
- Pohádkové předplatné na sezónu 2019-2020
- Cvičí (téměř) celá rodina - již 25. září
- Sběrová akce již 5. listopadu
- Tajemství mystéria VIII již 8. listopadu od 18,00 hodin
- Pohádkové předplatné - 1. představení
- POZOR!!! ZMĚNA TERMÍNU SBĚROVÉ AKCE
- Změna provozní doby ŠD dne 8. listopadu 2019
- Vyjádření ke stávce učitelů
- Výběrové řízení na pozici vychovatel/ka
- Nový termín sběrové akce 12. listopadu 2019
- Tajemství mystéria VIII již v pátek 8. listopadu.
- Bazar sportovních pomůcek a oblečení - 4. prosince 2019
- Třídní schůzky - 4. prosince 2019 od 17 hod.
- Žádost rodičům o vyplnění dotazníku
- Informace pro uživatele karet Happysnack - mlékomatu
- Fotografie z Tajemství mystéria VIII
- Potravinová sbírka pro Záchrannou stanici Pasíčka
- Přihlášky a odhlášky obědů před Vánocemi
- PF 2020
- Nový kroužek Malý kutil
- Den otevřených dveří 15. ledna 2020
- Prohlédněte si zbrusu nový videomedailonek naší školy
- Tábor s veverkami 2020
- Platby za kroužek florbalu a kin-ballu na 2. pololetí
- Výběrové řízení na pozice pedagogických pracovníků
- Volné pracovní místo - pomocný a úklidový pracovník do školní kuchyně
- Den otevřených dveří ve středu 11. března 2020
- Pozor! Přichází nová kolekce školního oblečení
- Vyšlo již 28. číslo školního časopisu BrVe Times
- Vyhlášení ředitelského volna v červnu
- Nabídka prázdninových příměstských táborů
- Zrušení květnové sběrové akce
- Den otevřených dveří 11. března 2020 zrušen
- Opatření v souvislosti s výskytem koronaviru
- Provoz tělocvičny počínaje pátkem 13.3.2020 do odvolání ukončen
- Informace k nároku na ošetřovné pro děti do 10 let věku
- Informace o provozu školy v době přerušení výuky
- On-line procvičování učiva
- Přesun termínu školního zájezdu do Velké Británie
- Informace pro ty, kteří nemají na svých PC nainstalovaný Microsoft Office
- Zrušení všech škol v přírodě
- Platba stravného na měsíc duben
- Aktualizované informace k vypracování absolventských prací pro žáky 9. ročníků
- Zrušení ředitelského volna
- Konzultace se školním psychologem
- Informace k zápisu do 1. ročníku
- Doplňující informace k zápisu do 1. ročníku
- Ukončení platby stravného - upravené pokyny
- Termín odevzdání absolventských prací je již v pondělí 11. 5. 2020
- Provozní podmínky školy v souvislosti s přítomnosti žáků 9. ročníku ve škole
- Aktualizované informace k zájmovým kroužkům
- Informace k obnovení omezeného provozu žáků 1. stupně ve škole
- Aktualizované informace ze školní družiny
- Tábor s veverkami 2020 zrušen
- Obědy ve školní jídelně pouze pro přihlášené k docházce
- Již jen do pátku 5. 6. 2020 lze objednávat školní oblečení a vybavení
- Výběrové řízení na pozice učitel/ka ČJ a/nebo AJ
- Schůzka rodičů budoucích prvňáčků ve středu 17. 6. 2020 od 15,30 hodin - účast důležitá
- Zpráva o hospodaření spolu rodičů při naší ZŠ ke dni 31. 12. 2019
- Informace k návratu žáků 6. - 8. ročníků do školy
- Změna v distribuci karet do sportovního parku
- Nabídka příměstských táborů konaných v naší škole
- Pohádkové předplatné - informace
- Smuteční oznámení
- Upozornění pro strávníky ve školní jídelně
- V červnu vyšlo již 29. číslo školního časopisu BrVe times
- Nabízíme 3 volná místa na příměstský tábor s veverkami
- Vrácení peněz za stravné
- Pokyny k platbě stravného na rok 2020/2021
- Provoz školní družiny v úterý 1. září 2020
- Zahájení školního roku 2020/2021
- Aktualizace školního řádu od 1. 9. 2020
- Informace k výdeji stravy první den nemoci žáka
- Informace pro zákonné zástupce ohledně hygienických opatření v souvislosti s COVID-19
- Pohádkové předplatné - 3. představení 2020
- POZOR! NEPŘEHLÉDNĚTE!!! Od čtvrtka 10. 9. 2020 je povinné nošení roušek v budově školy! Všechny děti musí mít s sebou nejméně 2 čisté roušky na den a pytlík na jejich odkládání
- Informace k soukromým výjezdům žáků do zahraničí
- Povinné nošení roušek pro žáky 2. stupně i ve třídách již od pátku 18. 9. 2020.
- Termín pro přihlašování na kroužky prodloužen do středy 23. 9. 2020
- Informace ke kroužkům florbalu pro žáky
- NEPŘEHLÉDNĚTE!!! Informace k zájmovým kroužkům
- NEPŘEHLÉDNĚTĚ!!! Omezení výuky na 2. stupni od pondělí 12. října 2020
- Podzimní prázdniny prodlouženy na celý týden, tedy od 26. do 30. října 2020
- Uzavření školy od středy 14. 10. do neděle 1. 11. 2020
- Provoz tělocvičny do 1. 11. 2020 pozastaven
- Informace z MPSV K ošetřovnému
- Informace k návratu žáků 1. a 2. tříd do školy dne 18. 11. 2020
- Informace ke stravování pro žáky 3. - 9. ročníků
- Třídní schůzky se uskuteční ve středu 25. 11. 2020 od 17,00 hodin přes aplikaci Teams
- NEPŘEHLÉDNĚTE!!! Informace k návratu žáků do školy dne 30. 11. 2020
- Prodloužení vánočních prázdnin
- Informace pro strávníky ve školní jídelně
- Platba za školní družinu
- NEPŘEHLÉDNĚTE! Informace k nové pardubické kartě
- NEPŘEHLÉDNĚTE! Omezení provozu stravování ve škole od pondělí 18. 1. 2021
- Pokyny dopravního podniku k nákupu Nové pardubické karty
- Informace o používání roušek a respirátorů - povinné od čtvrtka
- NEPŘEHLÉDNĚTE!!! Informace k uzavření školy od 1. 3. 2021
- INFO K ZÁPISU DO I. TŘÍDY pro školní rok 2021/2022
INFORMACE PRO ZÁKONNÉ ZÁSTUPCE ŽÁKŮ 1. STUPNĚ O OBNOVENÍ OMEZENÉHO PROVOZU OD 25. 5. 2020
Vážení zákonní zástupci,
v souvislosti s uvolňováním mimořádných opatření Vám zasíláme informace o obnovení omezeného provozu na prvním stupni a možnosti účastnit se vzdělávacích aktivit, o níže uvedených souvislostech spojených s jejich organizací.
Od 25. 5. 2020 bude umožněna osobní přítomnost žáků na prvním stupni. Vzdělávání bude od 25. 5. 2020 do 30. 6. 2020 nepovinné, nebude nutné omlouvat žáky, pokud nebudou k výuce od 25. 5. 2020 přihlášeni. Žádnému žákovi (přihlášenému, nepřihlášenému) se absence nezapočítává do absence uváděné na vysvědčení. Je jen na vašem rozhodnutí, zda budete vaše dítě do školy posílat.
Vy, kteří nebudete přihlašovat vaše dítě k přítomnosti ve škole od 25. 5. 2020 do 30. 6. 2020, vyplníte Prohlášení o neúčasti žáka ve škole od 25. 5. 2020 do 30. 6. 2020 (příloha na konci tohoto dopisu). Prohlášení můžete odeslat oskenované na e-mailovou adresu zástupkyně ředitele pro 1. stupeň – cejnarova.sabina@zsbrve.cz nebo osobně předat v kanceláři školy ve dnech pondělí až pátek v době od 9,00 do 12,00 hodin.
Vy, kteří budete přihlašovat vaše dítě k přítomnosti žáka ve škole od 25. 5. 2020 do 30. 6. 2020 vyplníte Potvrzení přítomnosti žáka ve škole od 25. 5. 2020 do 30. 6. 2020 (příloha je na konci na konci).
Než se rozhodnete, zvažte následující:
- Dítě musíte přihlásit do 18. 5. 2020 do 12,00 hodin. Potvrzení můžete odeslat oskenované na e-mailovou adresu ředitele pro 1. stupeň – cejnarova.sabina@zsbrve.cz nebo osobně předat v kanceláři školy ve dnech pondělí až pátek v době od 9,00 do 12,00 hodin. Potvrzení je nutné dodat nejpozději do 18. 5. 2020.
- Pokud dítě nastoupí později, je to možné, ale dítě musí být přihlášeno do 18. 5. 2020. Dodatečně žáka přihlásit nelze.
- Nepřítomnost přihlášeného žáka ve výuce od 25. 5. 2020 probíhá dle školního řádu. Rodič je povinen omluvit dítě do 3 pracovních dnů třídnímu učiteli.
- Provoz školy bude od 8:00 do 16:00 hodin. Ranní družina nebude probíhat.
- Ranní příchody budou upraveny pro jednotlivé skupiny tak, aby se žáci nehromadili před školou. Kdy bude čas vašeho dítěte pro příchod do školy, a kterým vchodem půjde, sdělíme zákonným zástupcům přihlášených žáků do 21. 5. 2020 emailem. Předpokládáme, že příchody jednotlivých skupin žáků budou v časovém rozmezí cca od 7:30 do 8:15 hodin.
- Odpolední odchody žáků budou dle času, který uvedete v dokumentu Potvrzení přítomnosti žáka ve škole od 25. 5. 2020 do 30. 6. 2020. Přesto pravděpodobně budete požádáni o vyzvednutí (samostatný odchod dítěte z budovy školy) v určený čas (rozmezí minut, podobný systém jako při ranním příchodu). Nebude možný čas kdykoli, proto vyplňte žádost odpovědně.
Rádi bychom dodrželi skupiny podle jednotlivých tříd se stávajícími třídními učiteli, ale vzhledem k omezenému počtu žáků na jednu skupinu (15 žáků) nyní nezaručíme, že to tak opravdu bude možné.
Skupiny žáků budou vytvořeny k 25. 5. 2020 (i s těmi, kteří budou mít možnost nastoupit později) a budou neměnné do 30. 6. 2020. Skupiny budou stejné i pro odpolední činnost.
Předpokládáme výuku hlavních předmětů v rozsahu distančního vzdělávání bez výchov. Ty zajistí odpolední program. Výuka tělesné výchovy v běžné podobě však není možná, stejně tak jako aktivity mimo areál školy. Venkovní pobyt bude možný pouze v omezeném rozsahu na pozemku školy.
Školní stravování bude zajištěno formou oběda. Pitný režim bude zajištěn pouze u oběda. Děti budou mít svoje pití na celý den, totéž platí i o svačinách.
Při otevření škol je nutné dodržet řadu organizačních, hygienických a bezpečnostních pokynů, které byly vydány Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy dne 30. 4. 2020. (Plné znění: ZDE).
OCHRANA ZDRAVÍ A PROVOZ ZÁKLADNÍCH ŠKOL V OBDOBÍ DO KONCE ŠKOLNÍHO ROKU 2019/2020
CESTA DO ŠKOLY A ZE ŠKOLY
Při cestě do školy a ze školy se doporučuje dodržovat obecná pravidla chování stanovená krizovými opatřeními, zejména:
- Zakrytí úst a nosu ochrannými prostředky
- Dodržení odstupů 2 metry
PŘÍCHOD KE ŠKOLE A POHYB PŘED ŠKOLOU
Pohyb žáků před vstupem do školy organizuje škola podle těchto principů:
- Minimalizovat shromažďování osob před školou.
- Před školou dodržovat odstupy 2 metry v souladu s mimořádnými opatřeními.
- Pro všechny osoby nacházející se před školou platí povinnost zakrytí úst a nosu.
- Žáky při příchodu před školou vyzvedává pověřený pedagogický pracovník podle předem stanoveného časového harmonogramu.
- Škola stanoví zároveň pravidla a časový harmonogram pro odchody žáků ze školy na základě vyplněné Žádosti o přítomnosti žáka ve škole.
VSTUP DO BUDOVY ŠKOLY
- Vstup do školní budovy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám. Totéž platí i při odchodu ze školy.
- Pedagogové odvedou žáky do tříd po skupinách, aby nedocházelo ke kontaktu mezi skupinami. Po příchodu do třídy si každý žák umyje ruce mýdlem a vydezinfikuje.
- Všichni žáci i zaměstnanci školy nosí ve společných prostorách mimo určenou třídu roušky.
- Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na uložení roušky.
- Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, popřípadě k vyřazení žáka ze školní skupiny.
V BUDOVĚ ŠKOLY A ŠKOLNÍ JÍDELNĚ
- Přesuny skupin žáků, pohyb na chodbách, návštěva toalet či společných prostor budou zorganizovány tak, aby byly minimalizovány kontakty jak mezi skupinami, tak jednotlivci včetně zaměstnanců školy.
- Při přesunech budou dodržovány odstupy 2 metry vždy, kdy je to možné (nejméně 1,5 metru).
- Jednotlivé skupiny budou mít odlišný rozvrh dne tak, aby se zamezilo potkávání jednotlivých skupin na chodbách, toaletách a venkovních prostorách na pozemku školy.
- Toalety jsou vybaveny pitnou vodou, mýdlem v dávkovači, nádobou na dezinfekci a jejím dávkovačem a jednorázovými papírovými ručníky pro bezpečné osušení rukou.
- Před obědem si žáci ve své třídě umyjí ruce a před školní jídelnou využijí desinfekční stojan k desinfekci rukou.
- V jídelně budou žáci rozmístěni tak, aby byly dodrženy stanovené rozestupy 2 metry.
- Rouška se odkládá pouze při samotné konzumaci jídla a pití do vlastního sáčku.
- Pokrmy bude vydávat personál ŠJ včetně čistých příborů.
- Strávníci si sami jídlo a pití nenabírají.
- Úklid a dezinfekce toalet probíhá minimálně čtyřikrát denně.
- Třídy a další prostory budou pravidelně větrány během dne (každou hodinu).
VE TŘÍDĚ
- Ve třídě, která bude určena pro jednotlivou skupinu žáků, bude maximálně 15 žáků, každý žák bude mít svoji vlastní lavici. Lavice budou postaveny tak, aby rozmezí mezi jednotlivými žáky bylo 2 metry.
- Složení skupin žáků se stanoví předem a je neměnné. Žáka nelze zařadit do skupiny později než k 25. 5. 2020.
- V průběhu vzdělávání, kdy žák sedí v lavici, nemusí nosit roušku s výjimkou situací, ve kterých dochází k blízkému kontaktu (skupinová práce) nebo když o nošení roušek rozhodne pedagog.
- Při sejmutí si každý žák ukládá roušku do sáčku.
- Žáci si po každém vzdělávacím bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.
- Škola vede evidenci o docházce žáků do školy.
PŘI PODEZŘENÍ NA MOŽNÉ PŘÍZNAKY NA COVID-19
- Nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID-19 (zvýšená tělesná teplota, kašel, náhlá ztráta chuti a čichu, jiný příznak akutní infekce dýchacích cest), nesmí do školy vstoupit.
- Pokud žák vykazuje některý z možných příznaků COVID-19, bude umístěn do předem připravené samostatné místnosti a bude kontaktován zákonný zástupce s požadavkem na okamžité vyzvednutí žáka. O podezření se bude informovat krajská hygienická stanice. Ostatní žáci skupiny budou přeřazeni do jiné (dosud nevyužívané) třídy, dle možností se změní aktivita na pobyt venku s povinným nošením roušky, dokud není známý zdravotní stav indisponovaného žáka.
RIZIKOVÉ SKUPINY ŽÁKŮ
Ministerstvo zdravotnictví stanovilo následující rizikové faktory:
- Věk nad 65 let s přidruženými chronickými chorobami.
- Chronické onemocnění plic (zahrnuje i středně závažné a závažné astma bronchiale) s dlouhodobou systémovou farmakologickou léčbou.
- Onemocnění srdce a/nebo velkých cév s dlouhodobou systémovou farmakologickou léčbou např. hypertenze.
- Porucha imunitního systému, např. při imunosupresivní léčbě (steroidy, HIV apod.), při protinádorové léčbě, po transplantaci solidních orgánů a/nebo kostní dřeně, apod.
- Těžká obezita (BMI nad 40 kg/m2).
- Farmakologicky léčený diabetes mellitus.
- Chronické onemocnění ledvin vyžadující dočasnou nebo trvalou podporu/náhradu funkce ledvin (dialýza).
- Onemocnění jater (primární nebo sekundární).
Do rizikové skupiny patří žák, který osobně naplňuje alespoň jeden bod z bodů 2–8 uvedený výše nebo pokud některý z bodů naplňuje jakákoliv osoba, která s ním žije ve společné domácnosti.
Doporučuji, aby zákonní zástupci zvážili tyto rizikové faktory, pokud žák patří do rizikové skupiny, a rozhodli o účasti žáka na vzdělávacích aktivitách s tímto vědomím.
Před prvním vstupem do školy podepíše a předloží zákonný zástupce žáka písemné Čestné prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění. Dokument naleznete v příloze. Žák přinese podepsaný dokument první den obnovené docházky do školy. Pokud zákonný zástupce tento dokument nepodepíše, nebude žákovi osobní účast ve škole umožněna.
Mgr. Leoš Šebela, MBA,
ředitel školy
Přílohy
- Čestné prohlášení 1. stupeň (pdf)
- Prohlášení o nepřítomnosti (docx)
- Potvrzení přítomnosti (docx)
do velikonočních prázdnin
zbývá:
Novinky
-
04. 03. 2021
- Školní knihovna
-
04. 03. 2021
- INFO K ZÁPISU DO I. TŘÍDY pro školní rok 2021/2022
-
27. 02. 2021
- NEPŘEHLÉDNĚTE!!! Informace k uzavření školy od 1. 3. 2021
-
24. 02. 2021
- Výběrové řízení - volná místa
-
24. 02. 2021
- Informace o používání roušek a respirátorů - povinné od čtvrtka
-
22. 02. 2021
- Poděkování společnosti Brimo za sponzorský dar - party stan