Detail fotogalerie

Škola v přírodě 5. AB

V neděli 13.5.2018 jsme odjeli do školy v přírodě v RS Lorien v Nekoři v podhůří Orlických hor. Po příjezdu jsme se ubytovali a šli si prohlédnout okolí. Další den jsme se chvíli dopoledne učili a poté hráli venku různé hry nebo se věnovali sportu. Po obědě jsme vyrazili na vycházku na Pastvinskou přehradu. V úterý následoval celodenní výlet na Dolní Moravu. Museli jsme vystoupat po sjezdovce k první turistické značce a potom již nás čekala zajímavá cesta až ke Stezce v oblacích. Na jejím vrcholu jsme mohli poskakovat či ležet v obřích sítích. Ne každému se podařilo překonat strach a užít si výhledů z této výšky. Dole jsme si pak zakoupili různé upomínkové předměty a v nedaleké restauraci Slaměnka se občerstvili. Na dolní stanici lanovky jsme využili nafukovací skluzavku a velké trampolíny. Ve středu se trochu zhoršilo počasí, přesto jsme většinu dne trávili venku. Odpoledne nás autobus přivezl na Zemskou bránu, odkud jsme se pěšky vydali překrásnou přírodní oblastí až do Klášterce nad Orlicí, kde nás čekal pan řidič a příjemná cesta zpět. Společenský večer s karnevalem se nám vydařil. Ve čtvrtek nám bohužel propršelo celé dopoledne, tak jsme se věnovali výuce. Odpoledne jsme se vydali do okolí Nekoře, v lese jsme postavili domečky pro zvířátka a opět se vrátili na ubytovnu, abychom se připravili na závěrečný večer a diskotéku. Poslední den hned po snídani jsme začali balit a připravovat se na cestu domů. Byla to nejlepší škola v přírodě, kterou jsem zažila, a velmi ráda na ni budu vzpomínat. Barbora Hronová, 5.A Kompletní fotogalerie je na https://zsbrve.rajce.idnes.cz/Skola_v_prirode_5._AB/, přístupový kód a heslo je ZSBRVE.